יום חמישי, 13 במאי 2010

בהתחלה לאחר שהתחתנתי ונולדו חמשת ילדיי וכבר גדלו , יצאתי לעבוד בתור קופאים במגדל השקם ,

הבת שלי הגדולה סדר לי לעבוד בשק"ם .
היה לי שם טוב ועבדתי שם 24 שנים .
ויום אחד היה לנו מסיבת חנוכה , והבת שלי הגדולה הייתה איתי
אחד העובדים שהיה שם ראה את בתי , והציע לה לפגוש את קורב משפחה שלו
ולאחר שפגשה אותו הם התחילו לצאת , והם נשואים עד היום .

לאחר שסגרו את השק"ם , העבירו אותי למשטרה לעבוד במזנון , הייתי מכינה לשוטרים אוכל ושתייה .
והייתי מפנקת אותם כמו הילדים שלי , והם היוא אוהבים אותי ובכל סוף יום הם היו מחזירים אותי הביתה באוטו של המשטרה .

יום אחד עברתי במסדרון ומצאתי שי'ק בסך 75,000 שקל והבאתי למשטרה שממש הייתה בדרכי , ואמרו לי כל הכבוד ובדיוק אותו האדם שאיבד את השק בא לחפש אותו .

ראיתי שם כל מיני סיפורים ומקרים של אנשים כמו - בעל ואישה שהבעל היה מכה אותה , סכסוך בין שכנים , וכל מיני דברים שנגנבו והגיעו למשטרה .

לקראת הפנסיה הכינו לי מסיבת הפתעה , הזמינו את בעלי והכינו כל מיני מאכלים ומתנות וצלמו אותי יחד איתם , נאמו דברי פרידה , שבחו אותי ואחרי זה הזמינו אותנו לארוחה בחדר אוכל , ואני כ"כ מתגעגעת אליהם וכשאני רואה אותם ברחוב אנו אומרים שלום עד היום .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה