יום חמישי, 13 במאי 2010

חוץ לארץ

הטיול הראשון שלי מחוץ לארץ היה בשנת 82 למצרים נסענו כל חברים .

כשעשינו הפסקה במעבר בגבול היה איזה בדוהי שראה אותי והתלהב ורצה לקנות אותי בעלי שאל אותו אם יש לך הרבה כסף הוה אמר שאין לו כסף ישלו גמלים ופרות צחקנו ואמרנו שנחזור מהטיול נדבר ...וכשזרנו בלעי אמר שהוא לא רוצה "למכור" אותי , והוא הצטער מאוד .

וכשהיינו שם היה לי בעיה עם האוכל , האכל לא היה כשר ואכלתי שם רק לחם וירקות .
כל ערב הלכנו למקומות יפים , וראינו במוזיאן אחד קברים מזהב , והיה שם בני אדם וחיות שמתו ששמו עליהם חומר שלא גורם להם להתרקב והם נשארים עם אותו גוף הרבה שנים , במוזאון היו אנשים ששמרו את כל הרכוש של האנשים המתים איתם בתוך קבר , כי חשבו שהם יקומו לתחיה .

היה איזה ערבי אחד נחמד ומכובד שיש לידנו במועדון ערב והזמין לנו כל מיני שתייה ומאכלים על חשבונו , ושאל אותנו איך זה להיות בארץ ישראל , וכל ערב הוא לקח אותנו מהמלון לצאת איתו לבלות , והוא רצה להזמין אותנו לבית שלו ולא היה לנו זמן אח"כ אנחנו נפרדנו חזרנו והוא אמר שהיה לו כיף איתנו ושהוא אוהב ישראלים , הוא סיפר לנו שכל הישראלים שבאים הוא נהנה איתם . בהתחלה חשדנו בו ואח"כ גילנו שהוא פשוט היה בן אדם טוב .

כשחזרנו הבאנו הרבה מתנות ודברי חשמל והחרימו לנו במכס כי היה אסור להעביר מארץ לארץ הרבה דברים .


תגובה 1:

  1. אני אף פעם לא ביקרתי במצרים, אבל אני יודעת על הבעיתיות בהכנסת מוצרים לתחומי מפת ישראל. תמיד רצוי לברר לפני שקונים מה ניתן להעביר ומה לא.

    השבמחק